12 Kasım 2015 Perşembe


Sizleri Çok sevilen ürünümle tanıştırayım😉 fotograflardan oluşan 2 rakamlı pano çalışmasını bu sefer Kaan paşa için çalıştım. Yakışıklı kaan'nın doğumundan 2 yaşına kadar ki fotograflarından oluşmakta.
Hem farklı fotoğraf çekimlerinde kullanabileceginiz hem de çocuğunuz un odasında güzel bir aksesuar ✌
Hatıra olarak kalıcı bir hediye alternatifi olarak da düşünebiliriz🙊🙈 veeee istenilen rakam da çalışabiliriiz ☝✌✋👋👏
Daha fazla açıklama isterseniz , sorularınızı beklerim 📑📔📩📲📬
Şimdilik teşekkür ederim.
Bir antalya gecesinden herkese
İyi geceleerr🌛(radyo da konuşan abla gibi oldu bu son cümle 🙊🙊😂😂 )
😘


5 yorum:

  1. Merhaba blog kesif etkinligi nden geliyorum blogunza uye oldum bende makyaj ve bakim uzerine yaziyorum. Bloguma beklerim :) Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilginiz için teşekkür ederim. bloğunuzu keşfetmeye hemen başlıyorum.

      Sil
  2. Bloğunuz yeni olmasına rağmen hemen farkediliyor. Başarılar dilerim. Bende bloğuma beklerim.
    ustunzekalicocuklarvar.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dilekleriniz için teşekkür ederim. blogunuzu takibe alıyorum.

      Sil
  3. Merhaba 2 yaş panosunu nasıl bir bloğun üzerine yaptığınızı öğrenebilir miyim

    YanıtlaSil